Helena

Våga lev din dröm

Helgen som var

Publicerad 2016-01-13 06:32:00 i Resor, Vardagsbabbel,

Här kommer några bilder från helgen. Den nedanför är tagen på ett mysigt fik där vi brunchade, jag Nicki, Lucile och Blanche. Vi har kallat oss för the crew, de är dem jag har bott med och det har varit så skönt för oss alla och vi har framför allt haft så roligt med varandra. Men detta var alltså vår avslutningsbrunch, haha inte för att vi kommer sluta hänga, men för att vi inte kommer bo med varandra längre allihopa. Men som vi sagt till varandra också, då får vi ju som två hem och två sällskaps kretsar, det blir nog bra det här. 

Här är lite partybilder från i lördags när vi var ute och åkte i färgglada båtar på en å. Det var riktigt roligt, lite varlborg i Uppsala känsla (vilket typ är en helt underbar känsla) Ån var verkligen inte den renaste men vi hade superroligt, massa nya ansikten och massor av dans. Åvanför är Blanche och Clothilde som jag nu också bor med, och nedanför är Nicky och ngra okända och Lucile (som jag ju också bor med!) 

Ciao Bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela