Helena

Våga lev din dröm

ansökningar

Publicerad 2012-04-13 17:47:42 i Vardagsbabbel,

Nu sitter jag här och känner mig strukturerad. Har fått intyg av alla jag bett, referenser är tillfrågade och godkända, betyg efterskickade, kopierade och finns nu här i två olika högar. Det enda som är kvar nu är att jag ska skriva två personliga brev.

Det jag söker är alltså Danslinjen på Kaggeholmsfolkhögskola och Excange(volontär)linje på Lidingöfolkhögskola. Så nu är det bara att ta tag i motiveringarna!

Har även skickat in ansökan till olika kurser och program på universitetet, allt ifrån psykologi till jordgruk till lärare bara för att. Det är ganska roligt att inse, världen är stor och full av möjligheter. Jag vill alltid vara ung. nej nu ska jag och min teekopp börja filosofera! Heeej sålänge! :)

 
Passar ju inte till texten, men rolig var den och stor var fisken. Glada var pojkarna och det var påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela