Helena

Våga lev din dröm

april april

Publicerad 2012-04-01 11:45:02 i Vardagsbabbel,

Idag fyller min spillevink till lillebror år, (önska grattis) undrar vad det blir för spratt idag!
Har nu börjat på en vårlista på spotify, där bl.a timbuktus fallskärm är med och passion pit med sleepyhead. Båda, sjukt bra låtar, lyssna på dem!

Nu ska jag ut och springa den andra springturen för i år. Springer 2.5 km rundan rund väsjöbacken just nu, bra att börja med, sen finns 4.5 och 5.7 att utveckla med. Sjukt viktigt att ta det chill i början, så man inte blir sjuk igen, tappar motiviationen eller något annat dåligt.

Seen, kommer tjocka släkten hit, sak föröka använda kameran, var så längesen!! PUSS!

Mååååste bara säga att gårkvällen var hur soft som helst! Cafét gick bra, solot också, kören sjöng bra, jättebra artister, sen skulle vi (Elvira och Elin var taggeli) ut och dansa vilket slutatde på en Scandic lounge vilket också var trevligt. Nästa gång blir det salsa på faching! HEEEJ så länge, gör riktigt roliga spratt nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela