Helena

Våga lev din dröm

händelserik helg

Publicerad 2012-04-22 20:27:22 i Vardagsbabbel,

Fredagen spenderades med min kära vän Pia. Invigning av chokladfondue porslinet med massa massa frukt som hade räckt till säkert tio personer! (5st i alla fall!) Vi hade annanas, mango, vindruvor och jordgubbar!! Här nedan kommer en liten bild på det smarta lilla kärlet. Chokladen (välj själv vit eller vanlig, vi mixade) värms upp av ett stearinljus och mysfaktorn är höög!

Lördagen, var ju springningen på schemat och så var jag i stinsen och köpte lite fix till lördagskvällen.. (!!) Som startade hos toppe med massa fotbollsgrabbar och la liga. Malin och jag var väl måttligt intresserade och drog vid 10tiden till em jobbarkompis, Emil, som fyllde 20. Fest natten lång och vilket för Helena innebär dansa tills svetten lackar, för att triumferande hinna med sista pendeln!

Söndagsmorgon hos toppelito, blir hämtad 10.45 för en heldag i kyrkan. Gudstjänst, församlingsmöte, Sound of Music- rep med körsbär och så ensamble vs. stråk konsert kl 17! Jag är helt slut!
Nu har jag dessutom gjort ett körkortsteoritest på internett, körkortonline.nu. Bra sida. Det jag inte hunnit med, som jag borde ha hunnit är att söka till barnhemmet i Thailand. Det ska jag fixa på tisdag! Intyg för det är fixat dock, ett steg på vägen! Snart ska veckans träning sumeras. Ciao bellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela