Helena

Våga lev din dröm

hej hopp!

Publicerad 2012-04-10 22:10:23 i Vardagsbabbel,



[Vänsviken - Utö - Påsken 2012]
 
Hej hopp glad påsk! (haha, dåligt försök till att ens närma sig rimm)

Högtidshelgen spenderades på Utö i stockholms skärgård med släkten. Det var mycket mycket trevligt. Allt ingick, påskafton med godis, äggmålning och påskmat. Gitarrspel om kvällen, rapparkalja, fika&godis i mängder, maffia, kvällsfotboll, fiske och morgonpromenader.

Idag och imorgon avnjuter jag dessutom två extra dagars semester som jag unnat mig! Lycka! Dock har denna dag varit totalt bombad av saker att göra,.. Samtal och papper och hela baletten. Jaja. Det ska ju göras. Har tränat nu för en tia på F&S, värt. Övningskört både på bilskola och hemma, och som sagt, ringt och ringt folk och letat info och fyllt i blanketter och blaaa bla.

Imorgon ska jag fixa pass 9.00, dansa med Emma 10.30-12, luncha med toppsin 12-> och sen bara häänga lite i stan eller hemma, som vi känner fört! :) Puss och hej, nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela