Helena

Våga lev din dröm

lördags chillii

Publicerad 2012-04-14 13:53:30 i Vardagsbabbel,

Är hos toppeliton. Breven är postade. Har fixat kläder till föreställningen och present till Fredde. Nu laddar vi ner lost säsong 1, kör ett test på första avsnittet om det är värt att ödsla tid på. Många har sagt det så värt ett försök.
Ikväll ska jag hänga med Elvira och lära mig de sista tonerna till imorgon. Åh, alla måste komma då, det kommer bli så braa! :) Nu är lost färdigladdat. Om det inte hade varit snö hade vi invigt våra sprillans nya skor från löplabbet! Just sayin!! Byeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela