Helena

Våga lev din dröm

måndagen den sextonde april

Publicerad 2012-04-16 20:29:02 i Musik,

Alla som inte var i Norrmalm igår vid fyratiden missade något storslaget!
Jag var så taggad hela dagen, adrenalinet ledde till ett konstant skuttade och sprallade och sen blev det så bra! Alla var så bra, det var såså kul. Lyckat helt enkelt. Nu vill man bara göra om det igen,. Och se filmen! Väntar hoppfullt på Svenssons kopia..



















Denna dag har jag fått uppleva läslycka hos en 6åring och simlycka hos en annan. Det är nog dom stunderna som gör allt kneg värt. -Helena, helena, är du glad över mig? Utbrister han som precis klarat simma halva djupa poolen, in i famnen på mig. Mitt hjärta håller på att spricka av stolthet. Dom stunderna, då älskar jag mitt jobb.

Annars då, var och fixade pass, (min namnteckning blev wopidolala, hoppas jag aldrig ska behöva efterlikna den,..) Har precis ätit nu och ska ut och köra lite med mami, körlektion imogon. Om tid och ork finns kvar så vill jag testa nya löparskorna sen också, men man ska inte lova för mycket. Heeej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela