Helena

Våga lev din dröm

1.a advent

Publicerad 2012-12-02 16:52:12 i Vardagsbabbel,

Glad första advent! 
Advent är bara stort i sverige har jag kommit fram till! Men har haft en väldigt bra dag ändå! Fick dessutom vara med när familjen tände första ljuset precis! Så mysigt! :) <3
Har dansat typ i två timmar med ungdommar som aldrig gjort något sånt, det var sjukt kul att från fnitter och gapande munnar faktiskt få dem att försöka och göra riktigt bra ifrån sig och jag tror att dom hade kul! Vi fick en riktigt bra stämning i slutet och alla bjöd till riktigt, wiha, älskar den känslan!
Har också varit på gudstjänst i Karenkyrkan och Internationella. Åt indiskmiddag efter med Amanda (svenska volontären), Tim och Peter. Häärligt att få prata lite svenska!! Vi ska baka lussebullar har vi sagt också, mumma. Nu ska jag sova. Gonatt och glad advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela