Helena

Våga lev din dröm

andas ut

Publicerad 2012-12-19 05:15:44 i Vardagsbabbel,

Nu har många bitar fallit på plats. Sköönt! Här kommer en liten briefing.
Dans precis färdig, (CHEECK!!) alltid lika skön känsla när det är klart. Driving home for Christmas, mysig låt det där. Ska till New Life kl 14 idag och lära ut. Efter det blir det sedan julbak med Amanda, Viktoria och Tim!! Wopido.
 
Har idag även bokat visum resa till Mae Sai (Burma gränsen) den 23e dec och fixat hur jag ska ta mig till bussen. (min käre Toto, skjutsaren är på jullov) Har även bokat biljetter till Koh Chang, Ola & Tin, Emma och Maya ska dit den 26e (kusiner alltså) och jag är såå glad som får följa med dom! Den 26e till 29e december ska jag spendera tid på dessa fina stränder.
 Koh Chang
Jag och mami har även bestämt oss för att åka till Koh Samet. Se inte heller så himla dumt ut. Vi kommer åka mellan den 2a och 7e januari. Sen kommer vi vara i Chiang Mai så hon får träffa alla här och se hur jag har det. Observera att mellan dessa resor ska jag upp tillbaka till Chiang mai, ut till Mae Sariang (5-6timmar m buss) för att sedan åka ytterligare några timmar med bil för att fira nyår ute i en by med Tijor! Det sker mellan den 30dec-1a jan. Så det blir mycket resande, och stora kontraster. Men jag har det mycket häldre så än att jag sitter här helt ensam över hela jul och nyår!
 Koh Samet
Japp, då vet ni lite vad som händer i framtiden. Jag är pepp!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela