Helena

Våga lev din dröm

födelsedagsbarn. afrikamannen

Publicerad 2012-12-22 03:46:19 i Vardagsbabbel,

Idag fyller världens bästa 21. Bilder visas som aldrig visats förr, hoho. Önskar att jag kunde vara med dig på din dag. Skickar massor av kärlek genom luften och det vet du! ♥
Själv ska jag efter sen hemkomst igår (5 timmars carolsinging) nu iväg och förbereda julshow. Sen ska jag handla julklappar. Kvällen är ännu oklar. Det bästa vore om jag kunde vara hemma och förbereda julen, för imorgon ska jag förnya visum vid Burmagränsen, sen direkt till julshow och sen direkt till PwohKaren hostellet för att inte behöva fira julaftonsmorgon själv. Så idag är dagen då det ska fixas och donas! Hoppas ni har det bra i julstöket där hemma! Här svettas vi in julen! HEEEJ

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-26 07:29:05

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt..

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-26 07:29:56

Om du vill ha mig, nu kan du får mig så lätt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela