Helena

Våga lev din dröm

fredag

Publicerad 2012-12-21 10:19:51 i Vardagsbabbel,

Idag har jag varit på julfest. Känns inte som jul men känns inte så deppigt. Jag har det bra, och just nu har jag det fenomenala problemet att jag har två (mycket bra) alternativ till julfirande, så det kunde ju varit värre.
 
Igår bakade jag pepparkakor, med konstig deg och inga formar, men kul ändå. Undervisade engelska, pluggade thai och var på KLDP hostel. Adjan John fyllde år så det var kalas för hela slanten. Mysigt och god mat! Sen chillade jag och Trikolo på kvällen. Känns som om jag har lärt känna endel nu, som jag faktiskt kan kalla vänner. Vilket är väldigt roligt. Har egentligen inte så mycket mer att säga än att jag känner mig ganska trött. Visar en bild från MelaCamp, ett flykringläger som jag och Tim besökte när vi var i Mae Sot i måndags. Det är ju en historia i säg. Ha de!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela