Helena

Våga lev din dröm

KBC Hostel

Publicerad 2012-12-04 09:53:24 i Vardagsbabbel,

Ja det blir da aldrig som man tankt sig.
Efter motet sa at vi lunch allihopa och sen var jag och tim pa en marknad som precis hade oppnat har i omradet. En presentmarknad, perfekt till jul. Dock har jag redan skickat det jag ska skicka till Sverige sa det blev saker till mig sjalv istallet, hehe! En ryggsack och en ihopfallbar spegel med skydd. Bada inkopen med tanke pa besoken till byn jag ska gora i helgen! 
Sen blev det liksom for lite tid for att aka in till nagon storre marknad eller massage, sa jag har hangt har pa hostellets dator istallet! 
Kanslan ar typ mellanstadiets datorsal, och tangentbordet ser jatteknappt ut! Fattade inte hur man gjorde snabel a, fick tillslut fraga! haha. Teknikens underbarn! Men nu ar snart tiden inne for att jag ska borja hjalpa till har, laga mat, ata mat, sjunga (tankte lara dom jesus is right here, den ar ju fin!) och ha worship. Trevlig kvall vantar! 

Kommentarer

Postat av: Elisabet

Publicerad 2012-12-04 22:01:08

Underbart att få ta del av dina upplevelser Helena! Blir så sugen när jag ser dina bilder på att följa efter och få ta del av alla möten med människor, natur och traditioner. Få lite perspektiv på livet... Många varma hälsningar till dig från vännerna i Norrmalmskyrkan och Isabelle som tittar över axeln på mig ;)

Svar: Åh, va härligt att det kan få vara lite inspiration! Ni är ju väldigt välkomna hit, (; saknar er! Annars ska jag fortsätta att försöka berätta om livet här! Stora kramar, Hälsa tillbaka!
Kerstin Helena

Postat av: Moa

Publicerad 2012-12-14 21:18:25

Teknikens underbarn <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela