Helena

Våga lev din dröm

lé tempel

Publicerad 2012-12-01 08:26:22 i Vardagsbabbel,

Eter en sisådär 300 trappsteg kom vi även upp till ett tempel, på den höjden och med min kondis var den inte lätt alltså! Haha, har haft träningsverk i flera dagar!
Nu då, jag ska börja fixa mig för att hänga med Kiki på bröllop, det är bara att komma tydligen. Oil berättade för mig att hon hade bjudut in ca 70-80 pers till hennes bröllop och det hade kommigt 400st!! Så jag antar att jag också kan komma. Undrar bara vad jag ska ha på mig?? Men det löser sig, mai pen rai, som vi säger här! Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela