Helena

Våga lev din dröm

nu gäller det

Publicerad 2012-12-03 08:06:56 i Vardagsbabbel,

 
För två timmar sedan befann jag mig på marknaden och hade precis postat brev. Jag blev uppringd av New LIfe Center och de undrade om jag kunde komma under eftermiddagen och lära ut dans till en sång som tjejerna hade önskat. Tog en timme att komma hem. Sedan klockan ett har jag knåpat en dans till denna sång och åker iväg över hela stan om en halvtimme med songteao. Måste säga att jag är väldigt nervös och stolt. En dans, (där jag inte fattar texten), en hel dans på en timme. Rekord. Haha! Det här är så himla Thailand! Heldå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela