Helena

Våga lev din dröm

nya tag

Publicerad 2012-12-11 03:27:00 i Vardagsbabbel,

Är liksom lite domnad av trötthet, men ändå glad. Fick prata länge men mami igår, längtar såå tills hon kommer den 2:a januari. Har ni några tips på fin strand som inte är turistbombad så är det välkommet. Behöver verkligen bara finnas en strand ett vatten och en bungalow och ett fruktträd. Mer kräver vi inte.
Måste bokas snarast. Inrikesflyg och boende.
Fick prata med min pojke igårkväll också, sena timmen, men åh vad jag längtat. 
 
Så efter denna helintensiva period tar jag mig nu an nästa! Ska dock få vila i ernviks hus idag, då ska biljetter bokas, måste kolla visumresa osv. KBC Hostell på kvällen, ev. hinna med att fira Bready som fyller 30, rena barnet, för att sedan packa allt och åka imorgon.
 
Får nog tid idag att berätta om denna omtalade intensiva period. Mycket känslor och intryck. Just nu är det dock magen som är känslig efter alla fina karenmat intryck. -Hoppas det är bra med er vänner!
 
Egentorkad chilli i mat = intryck
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela