Helena

Våga lev din dröm

aaah, lycka

Publicerad 2012-02-07 22:18:48 i Vardagsbabbel,

Abo abo abo, va det är roligt att dansa! Får så mycket inspiration!! Nu kom jag också på varför jag varit så rastlös, eller vad man säger, sen i söndags. Jag har inte tränat på länge!! Enkel matte i teorin, klurigare att genomföra i verkligheten. Jag inbillar mig att jag behöver något att se fram emot, något stort mål eller belöning. När jag väl tränar känner jag mig genast harmonisk, så det är den som saknas. Så, då var det avklarat och förklarat. Detta drack jag för ett litet tag sedan, fast med blåbär. Godnatt!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela