Helena

Våga lev din dröm

förkylning

Publicerad 2012-02-27 18:10:32 i Vardagsbabbel,



Precis när jag verkligen kommit igång med träningen och allt började rulla på så drar man på sig en fet förkylning! Halsont, nysningar, snorig, varma ögon och frysningar. Tusan också. (men vänta, det rimmade!)

I förra veckans träning så genomfördes i alla fall vartenda inplanerat pass! Plus ett extra gymmbesök på fredagen, så 5 träningstillfällen på 7 dagar, yeyeyeye. Idag skulle jag och toppsin gått på BodyPump och jag skulle visat hur jobbigt det är men blev ju inte så.. Sitter i stället med en kopp tee med honung och blodapelsin och försöker kurera mig. Inte så dåligt det heller. Vi ska äta torsk ikväll och jag ska seriöst gå och lägga mig kl 8!

Tänkte dock berätta om helgens alla bravader ( som kanske ledde till denna sjuka..) sooo stay tuned, eh, om man kan säga så?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela