Helena

Våga lev din dröm

gårdagen i kista

Publicerad 2012-02-05 15:08:01 i Vardagsbabbel,

Igår när jag och evelina skulle shoppsa runt i staden ändrades våra planer snabbt när min buss var sen och jag skulle missa tåget. Det bar av mot kista istället. Jag mötte dessutom en liten söt gubbe på min hållplats när jag stod och väntade på bussen som jag började prata med, så det gjorde inte så mycket att det blev kista!
Det var jättekul att träffa Evelina, ar saknat den tjejen alltså! Jag fick med mig endel griejer som jag tänkt, monki var en riktig guldgruva när det gäller bra rea! Allt avslutades med en fika, latte och chai, biskvi och macka. Såklart togs kameran fram när allt var uppätet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela