Helena

Våga lev din dröm

garderobsuppdatering

Publicerad 2012-02-05 15:23:50 i Vardagsbabbel,

Monki var som sagt en guldgruva. Grått linne för 40kr, lila tröja 20kr, ballong/clownbyxor 100 kr. Jeansen köptes på SALT för 400kr. De är höga i midjan och väldigt mycket strech. Fett sköna! Hittade också ett par på BIKBOK, men köpte inte, får kanske bli senare! Nu har vi varit i kyrkan och kören har sjungit, gick riktigt bra faktiskt! Vi dansade upp en dans från i höstas också, alltid kul. Nu ska vi till farfar på söndagsmiddag. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela