Helena

Våga lev din dröm

Happy valentines day

Publicerad 2012-02-14 18:56:20 i Vardagsbabbel,

Hello and happivalentini!
Idag är en bra dag och igår var en bra dag! Jag har bestämt mig för att den här veckan ska vara en positiv glad vecka, myket mer energi till jobbet än förra och hittills har det fungerat galant! Trots en
arbetsdag på 12 timmar igår (med rast inräknat, men ändå!!)
Kom också över Dirty Dancing biljetter igår (!!!!) WAAA, så himla glad, jag och
toppeliton ska gå nu på lördag 19.30, parkett platser, så jag är inte annat än glad. Jag lovar att jag kommer bli megatagg på att dansa, sjunga och vara på scen, haha! Nu ska vi bara hitta någon söt liten restaurang i närheten. Vet ni någon, hojta till!
Idag är det ju alla hjärtans dag också, mysipysi. Jag var så sprallig så jag tog min rosa onepiece (från gina) till jobbet idag. Spännande kombo det där, östermalms mammor och jag. Det var roligt att testa lite gränser!
Nu ska jag ner och hjälpa till med maten och dofta på min röda sammetsros. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela