Helena

Våga lev din dröm

helskön morgon

Publicerad 2012-02-04 12:14:17 i Vardagsbabbel,

Vaknade pigg som en lärka kl 8, himla dygnsrytm kan man tänka, men jag har hunnit mycket! Läsa lite ur Liza Marklunds nya, Du gamla, du fria, gillat hennes förra och den här verkar också bra. Ätit långfrukost med gröt och blåbär, ägg, blodapelsin och tee. Jag bara älskar att äta härliga frukostar, bästa målet på dan typ!
Ute i solen med bröderna och fotat på baksidan har jag också hunnit med. De har nämligen byggt upp ett gupp nedanför våran rabatt, så vi har värsta afterskin där ute, musik, sol och snowboard/skidor, sugen på fjällen blir jag allt!

Ska se ifall det finns några dugliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela