Helena

Våga lev din dröm

måndags tagg (slagg)

Publicerad 2012-02-05 22:03:08 i Vardagsbabbel,

OJ VA OTAGG MAN KAN VARA! Hade glömt hur sjukt otagg jag kan bli. Dock ringde söta ida och nu har hon inbillat mig att måndag den 6e februari ska bli den bästa måndagen, så nu förväntar jag mig kanske något sensationellt.
Vad jag vet så är det simning som står på checklistan och en utedag i parken, så det blir baddräckten och långkallingarna som åker med mig på min resa imorgon. Vill åka längdskidor efter jobbet, vore trevligt. Får dock se hur jag känner för den saken då. Hej svej.

Förresten var det micket trevlig hemma hos farfar och maj, god mat och kuliga kusiner. Toppeliton var med han också, töntigt att man saknar honom redan, men kan inte hjälpas. Jaaaja, imorgon är det måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela