Helena

Våga lev din dröm

MP is comming

Publicerad 2012-02-03 18:17:55 i Vardagsbabbel,

Nu är det äntligen helg! Äntligen äntligen äntligen! Min helg kommer bli feeeet!
Väntar nu spännt på att MP entrar mitt hus, det blir kul de! Dock gör vi intet flippat, är för slitna och gamla för sånt därnt.,. ELLER!?!?!? Haha, nejmnen vi kom fram till att det är för kallt för att tra ut och vi är sugna på tee, enkel matte. (aldrig mera matte ho hi ho haha)

Hoppas ni alla får en mysi kväll, här är en bild på mig och taggarn herself. (från yran i sommras♥)

Kommentarer

Postat av: Bosse

Publicerad 2012-02-04 09:43:52

Den där Malin alltså? spårad tjej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela