Helena

Våga lev din dröm

nu kryper jag ner...

Publicerad 2012-02-03 23:38:53 i Vardagsbabbel,

... i min sköna säng. Det var en ultimatmysig kväll, middag, the voice tittande (min vän Pia har gått vidare till duellerna och jag väntar spänt på att få se henne i rutan, men inte denna vecka heller!! Kanske nästa, titta du också fre 20.00!), och tee och ljusmys i källaren ♥. En liten parantes är att jag längtar enormt efter att få ha min egen lägenhet, shit va underbart att få rå om sig själv, planera och fixa allt. Inreda och kunna bjuda hem folk utan att så mycket planering och hänsynstagande tas. Jag tycker dock om min familj väldigt mycket, men framtidsplanera är aldrig fel!

Imorgon ska jag shoppalööös med Evelina i estocholmo, det var otroligt längesedan jag shoppade och otroligt längesedan jag träffade den tjejen, så jag ser verkligen fram emot det!! Har lite trevliga presentkort på Monki, Åhléns, Scorett och Indiska, får se vad det blir av det hela! Lite jag tänkt att jag behöver är dock

-Plånbok
-Jeans
-Byxdress/annat mys att ha på jobbet, raggsockor eller strumbbyxor t.ex.
-Linsvätska
-Roliga/relativt neutrala smycken som passar till jobbet
-Liknande harremsbyxor att ha och dansa i. (Mina aprikosfärgade är borta!!)


På kvällen blir det familjefest med melodifestivalen och allt vad det innebär. Söndag är det sång och dans som gäller plus att vi är hembjudna till farfar. Låter väl la trévligt? Först och främst är det imorgon jag taggar på, och nu sömnen! Sleep tight people,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela