Helena

Våga lev din dröm

saker som ska göras

Publicerad 2012-02-11 15:59:44 i Vardagsbabbel,

Eftersom att jag tycker det är kul med mål så ska jag nu skriva upp dom, då blir det mer konkret och chansen är större att det faktisk genomförs!

-Träning. Den här våren ska det tränas, stark och uthållig ska jag bli och många olika träningsformer ska användas. Dessutom finns målet att kunna gå ner i spagat eller split, vilket det nu är, blandar alltid ihop dem!

-Körkort. Denna vår ska öven körkortet tas. Det börjar bra också, har bokat in 10 lektioner och riskettan, so here we goo!

-Jag och toppe ska bli mer kulturella har vi bestämmt. Gå på coola museum och teater! Fett! Dirty dancing är nästa!!

-My long living dream, me and Africa, ska bli sann! Nästa vår ska det smälla. Så nu gäller det att hitta en bra och vettig organisation/kontakt.

-Sommaren ska vara så lång att jag vill börja aktivera mig. (viktigt mål)

Japp, det var det. Nu har jag åkt längd, ätit avocadopasta med familj + jakob som kom över efter långfärdsskriskor. Kvällen är lite oklar fortfarande, jag minns inte ens senaste gången en lördagkväll i min kalender varit tom. ABO! Konstig känsla. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela