Helena

Våga lev din dröm

some wisdom and happinessss

Publicerad 2012-02-02 19:59:50 i Vardagsbabbel,

Jag är mega glad efter danslektionerna med tjejerna, de var så duktiga och det kändes så bra! De hade övat hemma på uppvärmingarna och satte koreografin jag lärde ut! Det är så roligt att se några lära sig, förstå och gilla det som man själv har skapat! Det här kommer bli en toppen termin känner jag!

Det är verkligen insikten också, i träningsväg, hitta det du brinner för, promenera, boxas, spring, rid, dansa, lira hockey, ninja, brottning, hemmagym, pilates, whatever!! Men gör det fullt ut. Kombinera sedan med vardagsmotion, gå i trappan, cykla till tåget, skutta runt med barnen på gården i stället för att babbla med andra fröknar, höhö. Ni fattar. Ät sedan vad du känner för i måttliga mängder, så kommer du att må kanoners. The days wisdom. End.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela