Helena

Våga lev din dröm

träningsschema

Publicerad 2012-02-19 16:23:09 i Vardagsbabbel,

Jag och mami ska på på afrodans kl 17! KUL!
Tänkte skriva ner ett litet schema för mig själv inför den kommande veckan! Känns kul att veta att man ska träna och må bra, då blir det lättare att jobba och man får mer energi! Testa du också, var din egen PT och se så att du får olika typer av träning, att du äter bra mat och sover ordentligt! 

(Söndag - Afrodans F&S - Kontition)
Måndag- BodyPump Sportlife -Styrka
Tisdag- ev. Gym Sportlife - Styrka (ej dans pga jobbmöte)
Torsdag - Dansgrupp Norrmalm Kondition & Styrka
Lördag - Något roligt utomhus
Söndag Zumba Danshuset (ta igen missat pass för i tisdags) Kondition

Sen får jag utvärdera och se hur det blir nästa söndag. Tisdagen är eventuell beroende på hur mycket träningsvärk jag har från måndagen! Eventuellt klämmer jag in ett gympass på fredagen också inna en middag men det beror på tid och planering. Får helt enkelt se! Nu peppas inför afrodans, kul att göra något med mamma också, inte ofta bara vi två gör något. Heeeej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela