Helena

Våga lev din dröm

update

Publicerad 2012-02-19 15:07:36 i Vardagsbabbel,

 

Behöver jag säga mer än att gårdagskvällen var lyckad??! Åh va det var bra. Säger bara att det var väst alla pengar, helt helt klart. Leta biljetter på blocket, som sagt jag köpte mina i måndags så det är aldrig försent. Att boka på Berns salonger är också att rekomendera, lyxigt gott och nära.

Nu har jag varit lekledare i norrmalm, kul var det faktiskt. Funderar på att försöka starta upp en till grupp där också, vore kul om det gick!! Men just nu finns bara tanken i mitt huvud, ploppade upp idag.

Planen för resten av söndagen är att kolla på mello som jag missade igår. Har dock hört att det var ett dåligt avsnitt, likt och dåliga vinnare, men man måste ju se det själv! Så sen får det bli lite svtplay time. Nu ska jag ut på söndagspromenad med familjen, sen vill jag också hinna med att simma! Vore skönt!

Nej nu ska vi prommenera iväg i det inte såjätteroliga vädret. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela