Helena

Våga lev din dröm

vardagslyx

Publicerad 2012-02-12 21:19:26 i Vardagsbabbel,

Det här var lite av vad jag köpte idag. Det är vad jag kallar vardagslyx. Båda är från the Body Shops ekologiska aloe vera kampanj, de är parfymfria och gjorda för känslig hy, så hoppashoppas jag tål dem nu! De kostar mer än de ansiktprodukter jag brukar köpa, men det känns så härligt att unna sig lite, plus att om man har fräsch hy så gör det rätt mycket! Well well, det jag köpte var hur som haver, en nattcreme och en sminkborttagning.
Om du inte vet vad som passar din hy så fråga, dom allra flesta experditer är duktiga!

Köpte även en röd avlång plånbok från Lundbergs, linsvätska, ny deo och garn. Så nu ska jag sätta mig och sticka lite faktiskt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela