Helena

Våga lev din dröm

vårens nöjen

Publicerad 2012-02-27 19:02:55 i Vardagsbabbel,

Har ett presentkort på 400kr på akademibokhandeln, så det blir till att köpa ljudböcker "lär dig franska" och lyssna på tåget. Två timmar per dag är en bra start liksom. Fransk musik, fransk film fransk mat (höhö) jag ska lära mig! Sen blir det också minst en Parisresa i vår vilket inte sänker ambitionen att börja tidigt!

Mixat med det blir det körkortsteori, för nu har jag en bok. Visserligen förgammal men börjar med den och köper en ny sedan. Körde min första lektion i torsdags, två till väntar redan denna vecka. Är så himla taggad! Nu KÖR vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela