Helena

Våga lev din dröm

dans dans dans

Publicerad 2012-01-31 22:10:00 i Vardagsbabbel,

WOOPIDO!! Kom precis hem efter en timme och en kvarts dansade! Man får så mycket energi av att skutta omkring, trots att man svettas som en liten gris! Gruppen är skön också, en go mix av folk, no preasure. Koreografin vi jobbar med just nu är adele, listen and like, hon är ju bra den tjejen..




Annars då, efter en pulkaeftermiddag på gärdet i strålande sol (älska vädret och mitt jobb) så begav jag mig till After Work i kyrkan, prata om intressanta saker och livet med sköna människor,. Sen direkt hem och sen direkt till JAZZCLAZZ! Nu känner jag att jag loopar, tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela