Helena

Våga lev din dröm

färgade fransar

Publicerad 2012-01-29 21:55:03 i Vardagsbabbel,

Efter två misslyckade färgförsök så saknar jag min Moa som för tillfället befinner sig i paris ännu mer. De ville verkligen inte bli svarta, sved gjorde det också! Moa ska dock hälsas på, både jag och Ida ska åka på visit! Dels i maj och så någon gång nu snart bara jag! Påminner mig om att jag måste svara på hennes update på WastApp! Vilket för övrigt är en av världens bästa appar, smsa, ringa, video samtal, gör vad du vill, gratis till alla!!! Det enda är väl att det krävs internett. Men ojoj, tack Elvira som visade mig den lilla appen, WhatsApp heter den alltså. Här kommer  hursomhaver en fin bild på fina Moa från fina sommarn. Och med det säger jag tack och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela