Helena

Våga lev din dröm

gospel gung

Publicerad 2012-01-29 18:50:00 i Vardagsbabbel,

Har precis varit på en grym gospelkonsert där våran kör, Norrmalms Ungdomskör, agerade förband. Huvudartisterna bestod av kören Glim of Grace från glimåkra folkhögskola. Sjukt bra var dom! Att sjunga med dem var som att få segla i medvind (även om jag inte har seglat), fett att få göra det någon gång också!

Blir så taggad på att få gå någon sådan utbildning, så himla nice att träffa blandat folk från hela sverige och ha en gemensam punkt ändå och bara sjungasjunga hela dagarna,. Soft liv.

Middagen väntar mig, PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela