Helena

Våga lev din dröm

måndags taggar

Publicerad 2012-01-29 20:09:49 i Vardagsbabbel,

Nej nu är det dags att börja tagga för vecka igen. Tryck på play, i veckan som kommer sker (förutom jobb every day 8-16.30) bland annat,
-simning på jobbet med alla barn på måndag, wopidoo! Träffa le boifriend ska jag också.
-jazzklass på tisdag, (taggataggatagga)
-fika eller träna (höhö vilket val!) på onsdag och så har jag ju kören då också, ej att glömmas bort.
-dansgruppen jag håller i repar på torsdag 17-17.45. kulikulikuli
- fredagen spenderas med MP och Elin, kan inte bli annat än kul!


Och på lördag börjar ju melodifestivalen vilken jag är ett töntigt fan av! Det är ju så mysigt! Antingen drar jag hit några lika fåniga vänner eller så gör min familj det! Nej sooo long, PEACE OUT.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-29 20:36:35

Snygg tjej!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-03 13:03:32

Så otroligt vacker

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela