Helena

Våga lev din dröm

drop-in-bröllop

Publicerad 2012-06-09 19:35:44 i Vardagsbabbel,

Idag har jag varit med om över 25 vigselcermonier. Fler än vad jag varit på och någonsin kommer vara igen. Det har varit allt ifrån uppklätt till nerklätt, familjer, stora sällskap, par, homo, hetro, unga och gamla. Alla hade de något gemensamt. De var glada, kära och lyckliga och ville gifta sig. Helt underbar dag. Tack skansen.


Hade på mig ett pärlhalsband som är min mormors. Älskar pärlor, älskar min mormor.

Efter middagen ska jag hänga med Evelina, ska bli så så sååå kul! Är mega pepp, har inte sett henne på hur längesedan som helst!

Imorgon är det dans som ska göras. Lägret börjar ju för tusan på onsdag! Tiden springer alltid i april-maj! Varför? Bästa tiden måste väl antagligen springa, åh herre, det är ju juni? Ja ni ser. Nu blir det middag! Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela