Helena

Våga lev din dröm

friskis och svettis med betoning på svettis

Publicerad 2012-06-28 20:02:52 i Träning,

Ni vill inte se min ansikts kulör just nu säger jag bara! Haha vad jag är tomat, men som jag brukar tänka; tränar man så tränar man. Ingen vits att mesträna, då kan du gå hem.
 
+ Jag = 
 
Idag utnyttjade jag alltså kortet från MP för första gången. Gött det ska bli att komma igång sen! Annars har jag hängt med toppelito på dagen, vi skulle bada men då gick solen i moln, så det blev molning (sola i moln, för den trögtänkte)
 
Har även köpt in.. badabaaaam... Ännu mer saker till Senegal, det trodde ni väl inte!!! (höhö) Flyget är också försenat, eller typ inställt så har ringt och pulat en massa med det idag också. Kommer bli så att jag åker och kommer fram ett dygn senare. Får mer tid med fix, finns inte mycket att göra åt saken.
 
Snart blir det middag här hemma, wopido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela