Helena

Våga lev din dröm

godmorgon sverige

Publicerad 2012-06-30 10:57:38 i Vardagsbabbel,

Godmorgon Sverige för sista gången på två veckor. Vaknade med tusen fjärilar i magen, sjukt att det äntligen blir av! Toppe kom hit nu också och åt frukost med oss, för han har tagit körkort!! Wopa!
 
Igår var det packning för full rulle, och sen träffade jag Elin på kvällen, vi åt på Fridays och hade det såå bra. På hemvägen fick vi en gratis chokladbolle och någon martins nr i en påse på baristacafe, sorglig snubbe,, Men go chokladboll. Nu ska jag packa det allra sista, åker om en timme!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela