Helena

Våga lev din dröm

juni

Publicerad 2012-06-02 22:56:39 i Vardagsbabbel,

Jag har återuppstått från de döda! Har inte haft någon tid att sitta framför datorn förutom om det inte varit körkortsteori. All ledig tid efter jobbet har gått åt till att köra bil. Meeeen det har gett resultat! Nu får jag vara ute och köra! Woopido!! Hejja mig! Känns sjukt bra, kan inte fatta det riktigt heller. Så nu vet ni det.

Har varit i Paris också. Har massor av bilder som säkert kommer poppa upp, annars har jag bestämt mig för att sluta på fritids och börja på lidingö till hösten. Känns fett bra att ha bestämt sig där också. Ska dock fortsätta leta efter fristående organisation och åka till våren. Det är ändå huvudmålet! Så nu vet ni det.

Just nu sitter jag efter en kväll av taxilek och mys hos MP i min onepiece och planerar lite inför barnens gudstjänst som jag ska ha imorgon. Sjukt regnigt är det, men lite mysigt tycker jag allt att det är! PUSS och HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela