Helena

Våga lev din dröm

mellanlandning i måndagsregn

Publicerad 2012-06-25 09:10:19 i Vardagsbabbel,

Min första lediga vecka har jag inte varit hemma alls! Tog en egent tripp på tre dagar till mormor och morfar tis-tors, tors-lör firades midsommar på tyresö och direkt där ifrån båt till utö. Kom hem sent igår kväll efter att ha träffat Klara och Lovisa på jag vet inte hur länge och ha hälsat på nya valpen hos toppe. Så nu är jag alltså hemma och det finns massor av saker att fixa innan jag i eftermiddag beger mig igen!
 
Jag ska - åka till (gamla) jobbet och hämta evetuella skänkekläder.
            - ta ut pengar till Senegal på fortex.
            - ringa min gamla skola och fråga om de har gamla böcker som jag kan ta med.
            - åka förbi timotee och föra över bilder från spela sjung så han kan göra en film av alltihop.
            - I övrigt ta reda på vad jag behöver inför Senegal som är nu på FREDAG!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela