Helena

Våga lev din dröm

SENEGAL ÄR BOKAT!!!

Publicerad 2012-06-18 21:19:57 i Vardagsbabbel,

Nu är det helt hundra spikat att jag åker till Senegal!!! Har tagit vaccin mot gulafebern, köpt malariameddicin och nu, bokat biljetterna och betalat! Så det finns ingen ingen återvändo! Helt sinnessjukt!

Jag ska alltså bo i en liten by utanför Dakar, gränsandes till öknen i en familj med sju barn. Vara med och bygga upp en mur/staket/inhängnad runt en trädgård/odling. Mitt i vistelsen kommer det tydligen att firas ett bröllop i byn och alla kommer att dansa. Jag kommer ses som en blandning av en vampyr, ond demon och ängel och jag kommer inte kunna språket. Shit vilken grej. 

Jag vet typ ingenting och det kommer bli så himla läskigt och galet spännande. Franska boken, hej här är jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela