Helena

Våga lev din dröm

shopping

Publicerad 2012-06-27 18:00:01 i Vardagsbabbel,

Nu har jag köpt in massor av saker. Kompleteringar till mitt lilla apotek jag ska ha med.Kläder från myrorna, cubus och lindex till mig själv och sju stycken sverige tröjor och en vevbar ficklampa till familjen. Det enda som är kvar nu är en solhatt, hihi, och klänning till bröllopet när jag kommit hem.
Har även hämtat kläder från barnen på skolan, och fört över bilder till timotee. Så nu är det ur världen också.
 
Lunchade med MP idag också, vi åt på garden, mysigt. Sen överförde vi hennes friskiskort till mig. 100 kr för träning där fram tills oktober. Fett värt. Kommer sakna den bruden, vi ses till jul pluttan!
 
Nu tänke jag börja lägga upp det jag har så jag får någon slags översikt. har sedan imorgon på mig att fixa det sista. Shit, det börjar närma sig!! PUSS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela