Helena

Våga lev din dröm

tisdag

Publicerad 2012-06-26 22:52:48 i Vardagsbabbel,

Mysardagar ligger bakom och sjuka hinna-med-allt-dagar liger framför!
 
Det var jättehärligt i lugnet, mestadels regn men det löstes med öppenspis och tee mys, lost-tittande, små utflykter med paraply till havet, promenader i skogen, besök på loppis, kvällsfika med massor av ljus, champange jordgubbar, kex och brie.♥ Vi har alltså haft det mycket mycket bra, tittat på allsång har vi också gjort och ätit gooood frukost! Känns som om man var borta flera dagar, men bara ett dygn egentligen!
 
 
 
Nuråå, väntar dagar av hets och jag ska försöka hinna allt utan att känna stress! Måste köpa kläder till mig själv, och presenter till dem, ta ut pengar, hämta kläder på jobbet och fixa bilder till Timotee. Jag måste också köpa en klänning till bröllopet som är direkt när jag kommer hem! Ska även träffa MP imorgon också, luncha och överföra friskis och svettis kort från henne till mig. Hon ska nämligen iväg tills jul, så kära nån, kommer inte träffa henne på mega länge!! Aboo nej! Ojoj, allt går om man bara vill. Hittade som tur var lite grejer i måndags innan jag åkte till lugnet, så börjar inte helt från noll. Ha en go kväll.
 
    Bilderna är från mitt älskade lugnet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela