Helena

Våga lev din dröm

blodomloppet 2012

Publicerad 2012-03-31 13:18:22 i Vardagsbabbel,

Heeej hopp! Jag tänkte dra ihop alla mina vänner och anmäla lag till Blodomloppet, för att uppmärksamma att det är viktigt. Jag kommer själv inte våga ge blod men kan bidra till att andra kanske gör det, hihi! :)

Man springer eller går 5km och sen kan man springa 10km också. Är man ett lag på 3-5 pers så får man en ICA picnick korg när man är framme :) Det är den 7ejuni på Djurgården, fett nice, jag ska vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela