Helena

Våga lev din dröm

happifridaii

Publicerad 2012-03-02 17:26:30 i Vardagsbabbel,



Sitter som glad ägare till de två kopparna åt vänster! Fixade ett byte med en present igår och utan pengaskillnad så har man plötsligt något så fint i handen! Inviger nu den med vita rosor.

Idag fixade jag också franska utbildning för mig själv, köpte in på akademibokhandeln, ett lär-dig-själv-kitt för grunderna i franska. 400kr från ett presentkort rakt av. Skönt att slippa spendera pengar men ändå få massa grejer!! (Höhö) flyt.

Los planos just nu är nog att läsa lite körkortsteori. Haha, bra fregadsnöje! PUSS i taket!

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2012-03-02 18:42:34

fina koppar :)

Postat av: Joan

Publicerad 2012-03-02 18:51:14

Jättefina koppar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela