Helena

Våga lev din dröm

hemmafru and hard working wommen

Publicerad 2012-03-15 21:01:01 i Vardagsbabbel,

Ikväll har jag varit hemmafru/hard working wommen. Först jobb hela dan, sen dansjobb, sen ut och handla presenter (dödstrött) kommer hem, äter middag (5min) hjälper med läxor, städar massa, hjälper med mer läxor. Nu pusta ut.
Tur att helgen blir chill! För första gången everrr har jag inte planerat upp den helt totalt, började smått  idag och det är stora grejer det! GLAD!
Toppsin åkte till uppsala idag efter sin tenta så han ska jag hänga med på söndag. Elvira och Elin blir det lunch-lördags-häng med och Evelina ska jag träffa på måndag!
Imorgon fyller papi år, så nu ska jag slå in lite presenter. Har ont i ryggen?! (Hoppas på träningsvärk) och suktar efter den nya ramlösa samken, hallon björnbär. TAGGA HELGEN (nästa vecka ska jag vara frisk) HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela