Helena

Våga lev din dröm

mello-kvällo

Publicerad 2012-03-10 16:37:14 i Vardagsbabbel,

Det bli fabulöst galatema ikväll, antingen är du artist eller programledarfin. Så nu är frågan, coola, snygga duktiga bruden med bästa låten, Loréen eller sköna, roliga programledar Gina?

  

Jag ska nu göra extreem makeover på mig själv. Med sunkig lördagsmys med rester från hela veckan kommer duschen och nagellacket kommer göra susen. Känner verkligen speciellt nagellacket den här gången. Mina fingrar är verkligen inte okej nu, så det ska bli NICE átt få okej fingrar! Haha! Nej nu blir till att lensa garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela