Helena

Våga lev din dröm

skypa med paris

Publicerad 2012-03-02 21:30:42 i Vardagsbabbel,

Jag har skypat med min älskade Moa i Paris!! Hon måste ta sig till ett donken i kvarteret för att få teckning (får mig bara att tänka på vilken fenomenal teckning jag kommer att få i afrika..) och det var så kul att få höra av henne! 20min kändes väldigt kort men nu har jag skype installerat och klart så nu blir det lätt oftare! Shit vilken grej alltså, Skype, helt helt gratis! Vi ska dit också, jag och Ida, och det blir kristihimhelgen! Kommer vara underbart vårväder där då!

Har ätit laxwok också, väldigt gott! Läst körkortsteori har jag också gjort. Konstigt att det går så fort att bli taggad på att "plugga" igen. I våras trodde jag seriöst att jag aldrig mer i livet skulle känna minsta attraktion, men nu har jag börjat tvivla. Är kul att lära sig saker, känna att man utvecklas lite som människa, (haha, flum.)

Nu ska jag återgå till lite teori. Imogon bär det av mot mormor och morfi, det blir 81års firning och sånt därnt. Sen på kvällen blir det heljdåmiddag +utgång för Clara som ska till Kina! Hejsvejj





Vi kommer alltid ha paris, denna staden äger vi.
Den är till för oss och inga andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela