Helena

Våga lev din dröm

torsdag betyder alltid snart fredag

Publicerad 2012-03-01 18:05:14 i Vardagsbabbel,

Hej alla bloggfans!
Sitter nu hemma hos toppeliton och ser tillbaka på en snörvlig soprtlovsvecka som bestått av jobb, som vanligt, två körlektioner, ett after work och snörvlingar som sagt. Jobbet har dock varit skönare nu när det är lov, barnaskaran är halverad och tiderna blir mer flytande vilket är skönt!
Körningen känns så himla nice, min lärare är också positiv så det känns bara fett. Nu är det backning runt hörn och teori som gäller! Så ska jag hitta en bra franska utbildning också. Just nu är min vision att läsa en gång i veckan på ngt studieförbund nu i vår, en intensivkurs på typ två veckor i sommar innan resan och sen läsa påhalv/heltid i höst! :) Nu ska jag åka och handla mat! hejdåååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela