Helena

Våga lev din dröm

bio och danziiie

Publicerad 2012-05-10 20:13:29 i Träning,

Förmiddagens jobb gick ut på att titta på bio på drottninggatan. En japnsk barnfilm med live dubbning. Kul. Direkt efter jobbet så hade danstjejerna avslutning också. Hjärtat dunkade lite extra innan, men de var såå duktiga! Blir så stolt över dom! Hihi!
Sitter hos toppe och vi kom på att vi hade månadsdag igår. Firas? Hm, ja kanske. Vi får se vart kvällen leder. Kl 10 äe det tack och godnatt i alla fall, det är ett som är säkert. Ha en bra torsdag, och hörrni, IMORGON ÄR DET FREDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela