Helena

Våga lev din dröm

lidingö och middag

Publicerad 2012-05-07 20:07:18 i Vardagsbabbel,

Jag kan nu rapportera att jag har 10 komptimmar back som jag måste jobba igen! Tack alla körlektioner och folkhögskolebesök för det.
Lidingö var dock mycket bättre än förväntat så det var positivt. Nu är det bara att invänta resultat så får man ta ställning sen. Skönt att slippa tänka för ett tag, andra får sköta det.
Nu efter jobbet har jag hängt med Elin, vi har inte setts på jättelänge så det var välbehövligt häng. Middag i centrum, alldeles lagom. Mycket framtidsplaner och trötta dagishjärnor, men det var mys. Nu sitter jag hos toppelito, fast han är på jobbet. Så sitter här med le computer och ska köra lite körkortsteoriplugg tänkte jag! Ha de gött hörrni. Ajöken fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

Just nu befinner jag mig i Mexico på utbyte. Tanken är att jag ska plugga statsvetenskap och spanska. Jag har en dröm om att få möjligheten påverka andra människor i en positiv riktning, kunna förbättra den här världen och sätta avtryck. En vacker dag ska jag rädda världen. Du lever nu. Du har ett liv här, varje dag och varje stund är en ny chans att göra något bra av ditt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela